Search by category
Kiedy kurier przyjedzie po przesyłkę?
Przesyłki odbierane są wyłącznie w dni robocze, co oznacza, że kurierzy nie przyjeżdżają po paczki w soboty, niedziele i święta.
Każda z firm kurierskich realizuje zlecenia według własnych zasad, dlatego termin odbioru przesyłki od nadawcy będzie zależał od tego, którego przewoźnika wskażesz w zamówieniu.
Podczas składania zamówienia będziesz mieć możliwość zaproponowania terminu (daty i przedziału godzinowego), w którym nadawca chciałby przekazać przesyłkę. Opcja ta jest bezpłatna i dostępna po zapisaniu zamówienia w jego podsumowaniu dla przesyłek Fedex, UPS, DHL oraz DPD (oprócz paczek importowych z zagranicy do Polski, których odbiór może potrwać do 3 dni roboczych po zarejestrowaniu zamówienia).
Wyjątki, w których nie będzie możliwości zaproponowania terminu nadania przesyłki to:
- GLS - paczki z Polski odbierane są wyłącznie następnego dnia roboczego po zamówieniu. Zamówienia importowe wprowadzone do godziny 17:00 są realizowane następnego dnia roboczego, a wprowadzone po godzinie 17:00 drugiego dnia roboczego po zamówieniu;
- Inpost Kurier - zamówienia wprowadzone w dni robocze do godziny 12:00 z reguły realizowane są tego samego dnia, a wprowadzone po 12:00 następnego dnia roboczego po zamówieniu;
- Meest - przesyłki odbierane są następnego dnia roboczego po zamówieniu.
Most popular topics
- Towary zakazane
- Jak anulować przesyłkę?
- Jak zapakować przesyłkę?
- Jak mogę edytować przesyłkę po zamówieniu?
- W jaki sposób mogę śledzić przesyłkę?
- Proponowana data nadania przesyłki
- Czym jest przesyłka niestandardowa (element niestandardowy)?
- Kiedy kurier przyjedzie po przesyłkę?
- Jak zamówić kuriera?
- Jaka jest cena przesyłki o podanych wymiarach i wadze?
- Jak się zarejestrować?
- Kto i w jaki sposób może przeadresować przesyłkę? Jak zmienić adres odbiorcy?
- Jak opłacić usługę?
- Kto i w jaki sposób może zwrócić przesyłkę do nadawcy?
- Kurier spóźnia się po odbiór przesyłki
- Co zrobić w przypadku, gdy przy doręczeniu nie zostanie spisany protokół szkody?
- Jak zamówić kuriera, aby przyjechał następnego dnia roboczego?
- Co zrobić, jeśli wpłacone środki nie zaksięgowały się na saldzie?
- Czy kurier zadzwoni do mnie przed przyjazdem?
- Jak anulować etykietę z InPost Paczkomaty?
Contact us
Our Customer Service Department works from Monday to Friday 8:00 - 16:00.Write us
Log in, to speed up the processing of your request.
Could not attach files:
You can upload 10 files up to 5 MB each. Allowed file extensions: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar
Drop files to attach them.
You can upload up to 10 files in jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip or rar format with a maximum size of 5 MB each.
Call if you prefer phone contact
Call waiting: ---
Waiting time: about --- minutes
0 / 280