Search by category
Jaki jest czas oczekiwania na pobranie? Terminy wypłaty COD
Furgonetka.pl dokonuje przelewu niezwłocznie po otrzymaniu pieniędzy od przewoźnika. Każda z firm kurierskich ma indywidualny termin przekazania środków. Czas zwrotu pobrania zależy zatem od Twojego wyboru przewoźnika oraz opcji usługi (standard lub express).
Oczekując na środki pamiętaj, że:
1. Termin przelewu liczymy od kolejnego dnia roboczego po dostarczeniu przesyłki do odbiorcy,
2. Uwzględniamy wyłącznie dni robocze (nie liczmy soboty, niedzieli i świąt),
3. Wyliczona data jest dniem zlecenia przelewu, a nie pojawienia się pieniędzy na koncie. Na Twoim rachunku środki zaksięgują się zgodnie z sesjami banku. Przelewy COD wykonywane są z rachunku w banku Millennium.
W szczegółach danej przesyłki (po jej kliknięciu w zakładce Zamówione) znajdziesz dokładny termin planowanego zlecenia przelewu COD.
Pobranie przekazane zostanie na rachunek bankowy podany przez Ciebie w zamówieniu zgodnie z poniższymi terminami:
DPD
- COD Standard - do 7 dni roboczych
- COD Express - w kolejnym dniu roboczym po doręczeniu przesyłki (unikalna usługa realizowana niezależnie od firmy kurierskiej)
UPS
- COD Standard - od 4 do 6 dni roboczych
GEIS
- COD Standard - do 7 dni roboczych
- COD Express - w kolejnym dniu roboczym po doręczeniu przesyłki (unikalna usługa realizowana niezależnie od firmy kurierskiej)
InPost
- COD Standard - do 7 dni roboczych
- COD Express - w kolejnym dniu roboczym po doręczeniu przesyłki (unikalna usługa realizowana niezależnie od firmy kurierskiej)
FedEx
- COD Standard - do 5 dni roboczych
- COD Express - w kolejnym dniu roboczym po doręczeniu przesyłki (unikalna usługa realizowana niezależnie od firmy kurierskiej)
Poczta Polska
- COD Standard - do 5 dni roboczych
DHL
- COD Standard - do 7 dni roboczych
Most popular topics
- Towary zakazane
- Jak anulować przesyłkę?
- Jak zapakować przesyłkę?
- Jak mogę edytować przesyłkę po zamówieniu?
- W jaki sposób mogę śledzić przesyłkę?
- Proponowana data nadania przesyłki
- Czym jest przesyłka niestandardowa (element niestandardowy)?
- Kiedy kurier przyjedzie po przesyłkę?
- Jak zamówić kuriera?
- Jaka jest cena przesyłki o podanych wymiarach i wadze?
- Jak się zarejestrować?
- Kto i w jaki sposób może przeadresować przesyłkę? Jak zmienić adres odbiorcy?
- Jak opłacić usługę?
- Kto i w jaki sposób może zwrócić przesyłkę do nadawcy?
- Kurier spóźnia się po odbiór przesyłki
- Co zrobić w przypadku, gdy przy doręczeniu nie zostanie spisany protokół szkody?
- Jak zamówić kuriera, aby przyjechał następnego dnia roboczego?
- Co zrobić, jeśli wpłacone środki nie zaksięgowały się na saldzie?
- Czy kurier zadzwoni do mnie przed przyjazdem?
- Jak anulować etykietę z InPost Paczkomaty?
Contact us
Our Customer Service Department works from Monday to Friday 8:00 - 16:00.Write us
Log in, to speed up the processing of your request.
Could not attach files:
You can upload 10 files up to 5 MB each. Allowed file extensions: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar
Drop files to attach them.
You can upload up to 10 files in jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip or rar format with a maximum size of 5 MB each.
Call if you prefer phone contact
Call waiting: ---
Waiting time: about --- minutes
0 / 280