Szukanie wg kategorii
Jak zapakować przesyłkę?
Za odpowiednie zapakowanie przesyłki zawsze odpowiedzialny jest nadawca. Właściwe zabezpieczenie przedmiotu jest istotnym elementem nadania i od niego zależy, w jakim stanie paczka dojdzie do adresata.
- Duże produkty AGD i RTV powinny być umieszczone na palecie euro i stabilnie do niej przytwierdzone.
- Przesyłki powyżej 50 kg (w przypadku firmy DPD) także powinny być umieszczone na palecie.
- W przypadku towarów szklanych - warto stosować naklejkę z ostrzeżeniem "Uwaga szkło".
- W przypadku towarów, których nie można odwracać - warto stosować naklejkę z ostrzeżeniem "góra/dół".
- Towar nie może wystawać za paletę.
- Należy wyeliminować pustą przestrzeń pozostającą po opakowaniu towaru (najlepiej materiałem wypełniającym).
- przesyłki pakowane w folię stretch - ze względu na sposób ich pakowania oraz kształt traktowane są one jako przesyłki niestandardowe, co wpływa na ostateczną cenę nadania,
- przesyłki zawierające płyny - kurierzy UPS nie przyjmują zleceń na substancje ciekłe zawierające w jednym naczyniu więcej niż 8,5l.
W przypadku firmy FedEx zwróć szczególną uwagę na:
- FedEx umożliwia przesyłkę opon samochodowych w ramach usług krajowych. Zwracamy jednak uwagę, że jako wysyłka standardowa będą traktowane wyłącznie opony do samochodów osobowych o rozmiarze do 17 cali przy założeniu, że ich zewnętrzna średnica nie przekracza 700 mm, pakowane pojedynczo lub podwójnie oraz zgodnie z zaleceniami z poradnika.
Najpopularniejsze tematy
- Towary zakazane
- Jak anulować przesyłkę?
- Jak zapakować przesyłkę?
- Jak mogę edytować przesyłkę po zamówieniu?
- W jaki sposób mogę śledzić przesyłkę?
- Proponowana data nadania przesyłki
- Czym jest przesyłka niestandardowa (element niestandardowy)?
- Kiedy kurier przyjedzie po przesyłkę?
- Jak zamówić kuriera?
- Jaka jest cena przesyłki o podanych wymiarach i wadze?
- Jak się zarejestrować?
- Kto i w jaki sposób może przeadresować przesyłkę? Jak zmienić adres odbiorcy?
- Jak opłacić usługę?
- Kto i w jaki sposób może zwrócić przesyłkę do nadawcy?
- Kurier spóźnia się po odbiór przesyłki
- Co zrobić w przypadku, gdy przy doręczeniu nie zostanie spisany protokół szkody?
- Jak zamówić kuriera, aby przyjechał następnego dnia roboczego?
- Co zrobić, jeśli wpłacone środki nie zaksięgowały się na saldzie?
- Czy kurier zadzwoni do mnie przed przyjazdem?
- Jak anulować etykietę z InPost Paczkomaty?
Skontaktuj się z nami
Nasz Dział Obsługi Klienta pracuje od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00 - 16:00.Napisz do nas
Zaloguj się, by przyspieszyć realizację zgłoszenia.
Nie można załączyć plików:
Możesz przesłać 10 plików do 5 MB każdy. Dopuszczalne rozszerzenia: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar
Upuść pliki, aby je załączyć.
Możesz przesłać maksymalnie 10 plików w formacie jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip lub rar
o maksymalnym rozmiarze 5 MB każdy.
Zadzwoń, jeśli preferujesz kontakt telefoniczny
Oczekujący na połączenie: ---
Czas oczekiwania: około --- min.
0 / 280