Szukanie wg kategorii
Integracja / Magento 2 (przez wtyczkę)
Dzięki integracji Magento 2.x z Furgonetka.pl będziesz mógł sprawniej zarządzać swoimi zamówieniami, automatycznie przygotujesz dokumenty przewozowe oraz przeanalizujesz proces spedycji.
Krok 1 Zaloguj się w serwisie Furgonetka.pl i przejdź do zakładki Ustawienia. Następnie z lewego menu wybierz Integracje i kliknij ikonę Magento 2.x.
Krok 2 Następnie należy pobrać moduł (plik w formacie .ZIP) klikając przycisk Pobierz.
Pobraną wtyczkę zainstaluj w swoim sklepie, postępując zgodnie z instrukcją.
Krok 3 Aby skonfigurować wgraną wtyczkę zaloguj się do panelu administracyjnego sklepu Magento 2. Z lewego menu wybierz STORES, następnie Configuration.
Krok 4 W tabeli dla opcji FURGONETKA rozwiń menu i wybierz Integracja. Z listy rozwijalnej wybierz środowisko produkcyjne i zatwierdź zmiany, klikając przycisk Save Config.
Krok 5 Po zapisaniu wcześniejszej konfiguracji wybierz opcję Połącz.
Krok 6 Wyraź zgodę na połączenie aplikacji z kontem na Furgonetka.pl.
Krok 7 W tabeli zamówień Twojego sklepu pojawi się nowa kolumna o nazwie Furgonetka.pl, a w niej opcja Przesyłka, dzięki której będziesz mógł otworzyć okno z formularzem tworzenia przesyłki lub jej szczegółami, jeśli została ona już utworzona przez nasz moduł.
Konfiguracja metod dostawy do wyświetlania mapy punktów w koszyku sklepu.
Krok 1 Zaloguj się do panelu administracyjnego sklepu Magento 2. Z lewego menu wybierz STORES, następnie Configuration.
Krok 2 W sekcji SALES wybierz opcję Shipping Methods. Rozwiń szczegóły interesującej Cię metody dostawy i uzupełnij potrzebne dane jak jej nazwę, cenę usługi, itp. Obecnie dostawę do punktu możesz wybrać wśród 7 przewoźników: DPD Pickup, Paczka w RUCHu, UPS AcsessPoint, Poczta Polska, FedEx Punkt, InPost Paczkomaty oraz DHL Parcelshop (dla własnej umowy). Aby mapa była widoczna w koszyku sklepu w parametrze Enabled ustaw: Yes. Na koniec zatwierdź zmiany przyciskiem Save Config
Od teraz kiedy klient w koszyku Twojego sklepu, jako sposób dostawy wybierze wskazaną metodę, będzie zobowiązany wskazać punkt odbioru z wyświetlonej mapy punktów danej oferty kurierskiej:
Najpopularniejsze tematy
- Towary zakazane
- Jak anulować przesyłkę?
- Jak zapakować przesyłkę?
- Jak mogę edytować przesyłkę po zamówieniu?
- W jaki sposób mogę śledzić przesyłkę?
- Proponowana data nadania przesyłki
- Czym jest przesyłka niestandardowa (element niestandardowy)?
- Kiedy kurier przyjedzie po przesyłkę?
- Jak zamówić kuriera?
- Jaka jest cena przesyłki o podanych wymiarach i wadze?
- Jak się zarejestrować?
- Kto i w jaki sposób może przeadresować przesyłkę? Jak zmienić adres odbiorcy?
- Jak opłacić usługę?
- Kto i w jaki sposób może zwrócić przesyłkę do nadawcy?
- Kurier spóźnia się po odbiór przesyłki
- Co zrobić w przypadku, gdy przy doręczeniu nie zostanie spisany protokół szkody?
- Jak zamówić kuriera, aby przyjechał następnego dnia roboczego?
- Co zrobić, jeśli wpłacone środki nie zaksięgowały się na saldzie?
- Czy kurier zadzwoni do mnie przed przyjazdem?
- Jak anulować etykietę z InPost Paczkomaty?
Skontaktuj się z nami
Nasz Dział Obsługi Klienta pracuje od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00 - 16:00.Napisz do nas
Zaloguj się, by przyspieszyć realizację zgłoszenia.
Nie można załączyć plików:
Możesz przesłać 10 plików do 5 MB każdy. Dopuszczalne rozszerzenia: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar
Upuść pliki, aby je załączyć.
Możesz przesłać maksymalnie 10 plików w formacie jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip lub rar
o maksymalnym rozmiarze 5 MB każdy.
Zadzwoń, jeśli preferujesz kontakt telefoniczny
Oczekujący na połączenie: ---
Czas oczekiwania: około --- min.
0 / 280