Szukanie wg kategorii
Opcje zaawansowane / Książka adresowa
Książka adresowa pozwala mieć wszystkich swoich odbiorców w jednym miejscu. Jeśli często zdarza Ci się wysyłać paczki do tych samych osób, to możesz dodać je do listy swoich stałych adresatów. Dzięki temu zaoszczędzisz czas podczas nadawania swojej przesyłki, gdyż nie będziesz już musiał wpisywać szczegółowych danych odbiorcy za każdym razem w formularzu nadania.
Jak dodać pierwszy wpis?
Krok 1 Zaloguj się do serwisu Furgonetka.pl i przejdź do zakładki Ustawienia.
Krok 2 Z lewego menu wybierz Książka adresowa. Aby dodać swój wpis, kliknij przycisk [Dodaj nowy wpis].
Krok 3 Uzupełnij pola danymi adresowymi. Ważne, aby pola Imię i Nazwisko lub Nazwa firmy, Kod pocztowy, Miasto, Ulica były wypełnione, gdyż są to pola wymagane.
W formularzu znajdują się dodatkowo opcje:
- Ustaw jako domyślnego nadawcę - jej zaznaczenie spowoduje, że system będzie automatycznie uzupełniał tym adresem sekcję Nadawca w formularzu dodawania przesyłki,
- Ustaw jako domyślne dane na etykiecie - ta opcja będzie uzupełniać sekcję Dane na etykiecie w formularzu dodawania przesyłki.
Po uzupełnieniu formularza zapisz zmiany.
Od teraz podczas wypełniania formularza zamówienia wystarczy, że klikniesz ikonę książki adresowej znajdującej się w polu Imię i nazwisko i wybierzesz odpowiedni wpis z listy, a system uzupełni dane adresowe.
Pamiętaj, że tej samej funkcji możesz użyć w sekcji Nadawca, jak i Odbiorca.
Najpopularniejsze tematy
- Towary zakazane
- Jak anulować przesyłkę?
- Jak zapakować przesyłkę?
- Jak mogę edytować przesyłkę po zamówieniu?
- W jaki sposób mogę śledzić przesyłkę?
- Proponowana data nadania przesyłki
- Czym jest przesyłka niestandardowa (element niestandardowy)?
- Kiedy kurier przyjedzie po przesyłkę?
- Jak zamówić kuriera?
- Jaka jest cena przesyłki o podanych wymiarach i wadze?
- Jak się zarejestrować?
- Kto i w jaki sposób może przeadresować przesyłkę? Jak zmienić adres odbiorcy?
- Jak opłacić usługę?
- Kto i w jaki sposób może zwrócić przesyłkę do nadawcy?
- Kurier spóźnia się po odbiór przesyłki
- Co zrobić w przypadku, gdy przy doręczeniu nie zostanie spisany protokół szkody?
- Jak zamówić kuriera, aby przyjechał następnego dnia roboczego?
- Co zrobić, jeśli wpłacone środki nie zaksięgowały się na saldzie?
- Czy kurier zadzwoni do mnie przed przyjazdem?
- Jak anulować etykietę z InPost Paczkomaty?
Skontaktuj się z nami
Nasz Dział Obsługi Klienta pracuje od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00 - 16:00.Napisz do nas
Zaloguj się, by przyspieszyć realizację zgłoszenia.
Nie można załączyć plików:
Możesz przesłać 10 plików do 5 MB każdy. Dopuszczalne rozszerzenia: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar
Upuść pliki, aby je załączyć.
Możesz przesłać maksymalnie 10 plików w formacie jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip lub rar
o maksymalnym rozmiarze 5 MB każdy.
Zadzwoń, jeśli preferujesz kontakt telefoniczny
Oczekujący na połączenie: ---
Czas oczekiwania: około --- min.
0 / 280