Szukanie wg kategorii
Integracja / SpreeCommerce
Dzięki integracji SpreeCommerce (ver. 4.x) z Furgonetka.pl będziesz mógł sprawniej zarządzać swoimi zamówieniami, automatycznie przygotujesz dokumenty przewozowe oraz przeanalizujesz proces spedycji.
Krok 1 Zaloguj się do panelu administracyjnego sklepu.
Krok 2 W górnej belce rozwiń dodatkowe menu znajdujące się pod adresem e-mail, klikając w ikonę strzałki i wybierz opcję Account.
Krok 3 W sekcji API Access kliknij przycisk Generate API key i skopiuj wygenerowany klucz.
Krok 4 Zaloguj się do serwisu Furgonetka.pl i przejdź do zakładki Ustawienia. Następnie z lewego menu wybierz Import zamówień i kliknij ikonę SpreeCommerce.
Krok 5 Wpisz wymagane dane:
- Nazwa wyświetlana (dowolna nazwa dla Twojego sklepu),
- Adres sklepu (adres w formie https://…),
- Klucz API (API key), który utworzyłeś w panelu administracyjnym na platformie SpreeCommerce (Krok 3).
Wybierz Dodaj, aby zatwierdzić wprowadzone zmiany.
Dodałeś właśnie źródło sprzedaży SpreeCommerce. Zamówienia do serwisu Furgonetka.pl powinny zostać zaimportowane w ciągu 5 minut i widoczne będą w nowej zakładce Import zamówień.
Najpopularniejsze tematy
- Towary zakazane
- Jak anulować przesyłkę?
- Jak zapakować przesyłkę?
- Jak mogę edytować przesyłkę po zamówieniu?
- W jaki sposób mogę śledzić przesyłkę?
- Proponowana data nadania przesyłki
- Czym jest przesyłka niestandardowa (element niestandardowy)?
- Kiedy kurier przyjedzie po przesyłkę?
- Jak zamówić kuriera?
- Jaka jest cena przesyłki o podanych wymiarach i wadze?
- Jak się zarejestrować?
- Kto i w jaki sposób może przeadresować przesyłkę? Jak zmienić adres odbiorcy?
- Jak opłacić usługę?
- Kto i w jaki sposób może zwrócić przesyłkę do nadawcy?
- Kurier spóźnia się po odbiór przesyłki
- Co zrobić w przypadku, gdy przy doręczeniu nie zostanie spisany protokół szkody?
- Jak zamówić kuriera, aby przyjechał następnego dnia roboczego?
- Co zrobić, jeśli wpłacone środki nie zaksięgowały się na saldzie?
- Czy kurier zadzwoni do mnie przed przyjazdem?
- Jak anulować etykietę z InPost Paczkomaty?
Skontaktuj się z nami
Nasz Dział Obsługi Klienta pracuje od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00 - 16:00.Napisz do nas
Zaloguj się, by przyspieszyć realizację zgłoszenia.
Nie można załączyć plików:
Możesz przesłać 10 plików do 5 MB każdy. Dopuszczalne rozszerzenia: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar
Upuść pliki, aby je załączyć.
Możesz przesłać maksymalnie 10 plików w formacie jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip lub rar
o maksymalnym rozmiarze 5 MB każdy.
Zadzwoń, jeśli preferujesz kontakt telefoniczny
Oczekujący na połączenie: ---
Czas oczekiwania: około --- min.
0 / 280