Znajdujesz się w wersji demo serwisu Furgonetka.pl

Znajdujesz się w wersji demo serwisu Furgonetka.pl

How can we help you?

Search by category

Shoper Aplikacja: Integracja z DPD (nowy wygląd)

Jak utworzyć i nadać przesyłkę?

Aby utworzyć przesyłkę w panelu Shoper przejdź do sekcji Sprzedaż. Przy zamówieniu wybierz opcję Akcje. Z listy aplikacji wybierz DPD.

W następnym oknie pojawił się formularz dodawania przesyłki.

 

 

Formularz dodawania przesyłki podzielony jest na 5 sekcji:


1. Nadawca, gdzie deklaruje się dane adresowe nadawcy oraz wskazuje sposób nadania przesyłki.

 

2. Odbiorca, gdzie deklaruje się dane adresowe odbiorcy oraz wskazuje sposób doręczenia przesyłki (dane pobierane są zamówienia).

 

3. Przesyłka, gdzie deklaruje się szczegóły przesyłki, tzn. jej rodzaj, wymiar, wagę i kształt. Możliwe jest skorzystanie z gotowego szablonu, który należy wcześniej zdefiniować w ustawieniach aplikacji.

 

4. Usługi dodatkowe, gdzie deklaruje się wszystkie usługi dodatkowe, z których chcemy skorzystać.

 

5. Oferta. Tu wybiera się ofertę, z której chcemy skorzystać. Domyślnie jest wybrany przewoźnik, którego umowę posiadasz.

 

Po wypełnieniu formularza należy kliknąć Zapisz do wysłania, co skutkuje zapisaniem wybranej wyceny. Wycena zostanie zapisana na liście Do wysłania znajdującej się w dziale Sprzedaż przy ikonie z 9 kwadratami.

 

Aby zlecić przesyłkę, należy na poniższym ekranie kliknąć Podsumowanie i płatność.

 

lub przejść do listy Do wysłania i po wskazaniu zamówienia, kliknąć Podsumowanie i płatność.

 

W nowym oknie pojawi się wybór proponowanego terminu nadania oraz pola do akceptacji wymaganych regulaminów.

 

Kliknięcie przycisku Zapłać i zamów będzie skutkowało złożeniem zamówienia u wybranego przewoźnika oraz wygenerowaniem numeru listu przewozowego wraz z dokumentami. 


 

Utworzona przesyłka widoczna będzie na liście Zamówione dostępnej w sekcji Sprzedaż

Na liście Zamówione będzie można wydrukować lub pobrać wygenerowane dokumenty przewozowe, ponownie zamówić podjazd, dodać podobną lub anulować utworzoną przesyłkę.

 

 

Was this article helpful?
Thank you for the feedback.

0 / 280

Thank you for the feedback.
Thank you for the suggestion.

Contact us

Our Customer Service Department works from Monday to Friday 8:00 - 16:00.

Write us

What do you want to ask about?

You can check the shipping price yourself in the Pricelist. If you have additional questions, please provide the exact weight and dimensions (length, width, height) of the parcel and postal code of the sender and recipient.
If you plan to send more packages, ask for an offer. A message with this topic will go to the sales department.

Add next attachment (optional)
Select files from disk. You can upload 10 files up to 5 MB each. Allowed file extensions: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar

If your case concerns specific shipments, please provide their numbers. You can skip the field in case of general questions.

Could not attach files:

You can upload 10 files up to 5 MB each. Allowed file extensions: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar

Drop files to attach them.

You can upload up to 10 files in jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip or rar format with a maximum size of 5 MB each.

Meet our Customer Service team

Monika
Michał
Anna
Ewelina
Monika
Marzena
Oskar
Sylwia
Patryk
Mateusz
Aleksandra
Aneta
Magdalena
Robert
Małgorzata
Daria
Joanna
Marcin
Kamila
Ewelina
Dominika
Dawid
Marta
Ireneusz
Rafał
Agnieszka
Paulina
Paulina
Sylwia
Paulina

Furgonetka.pl service uses cookies files. By staying on this website you give your consent to the use of this technology. Read more »

I accept