Szukanie wg kategorii
Integracja / Magento 1.x (przez wtyczkę)
Dzięki integracji Magento z Furgonetka.pl będziesz mógł sprawniej zarządzać swoimi zamówieniami, automatycznie przygotujesz dokumenty przewozowe oraz przeanalizujesz proces spedycji.
Krok 1 Zaloguj się w serwisie Furgonetka.pl i przejdź do zakładki Ustawienia. Następnie z lewego menu wybierz Integracje i kliknij ikonę Magento 1.x.
Krok 2 Następnie należy pobrać moduł (plik w formacie .tgz) klikając przycisk Pobierz.
Krok 3 Zaloguj się do panelu administracyjnego sklepu Magento.
Krok 4 Z górnego menu wybierz System, następnie Magento Connect i dalej Magento Connect Manager.
Krok 5 W nowym oknie ponownie wpisz dane do logowania do panelu administracyjnego sklepu.
Krok 6 Wybierz wcześniej zaimportowany plik z modułem z serwisu Furgonetka.pl i naciśnij Upload (Prześlij).
Krok 7 Wyloguj się i zaloguj ponownie do panelu administracyjnego sklepu Magento.
Krok 8 Następnie z górnego menu wybierz System i Configuration.
Krok 9 W menu po lewej stronie odszukaj sekcję Furgonetka Integracja. Przed połączeniem się z Furgonetką uzupełnij pola w sekcji Ustawienia Konta.
Krok 10 Po wybraniu opcji Połącz z Furgonetką wyraź zgodę na dostęp do konta.
Krok 11 W kolejnym oknie otrzymasz komunikat o statusie połączenia.
Zamówienia do serwisu Furgonetka.pl powinny zostać zaimportowane w ciągu 5 minut i widoczne będą w nowej zakładce Import zamówień.
Konfiguracja metod dostawy do wyświetlania mapy punktów w koszyku sklepu
W dziale SALES (Sprzedaż) wybierz Shipping Methods (Metody Dostawy).
W sekcji Furgonetka możesz nadać ogólną nazwę dla Twoich punktów odbioru, np.: Odbiór w punkcie, wskazać przewoźnika, dla którego mapa ma się wyświetlić, ustalić cenę usługi itp. Po uzupełnieniu formularza wybierz Save Config, aby zatwierdzić zmiany.
Wygląd mapy wywołanej w koszyku sklepu:
Najpopularniejsze tematy
- Towary zakazane
- Jak anulować przesyłkę?
- Jak zapakować przesyłkę?
- Jak mogę edytować przesyłkę po zamówieniu?
- W jaki sposób mogę śledzić przesyłkę?
- Proponowana data nadania przesyłki
- Czym jest przesyłka niestandardowa (element niestandardowy)?
- Kiedy kurier przyjedzie po przesyłkę?
- Jak zamówić kuriera?
- Jaka jest cena przesyłki o podanych wymiarach i wadze?
- Jak się zarejestrować?
- Kto i w jaki sposób może przeadresować przesyłkę? Jak zmienić adres odbiorcy?
- Jak opłacić usługę?
- Kto i w jaki sposób może zwrócić przesyłkę do nadawcy?
- Kurier spóźnia się po odbiór przesyłki
- Co zrobić w przypadku, gdy przy doręczeniu nie zostanie spisany protokół szkody?
- Jak zamówić kuriera, aby przyjechał następnego dnia roboczego?
- Co zrobić, jeśli wpłacone środki nie zaksięgowały się na saldzie?
- Czy kurier zadzwoni do mnie przed przyjazdem?
- Jak anulować etykietę z InPost Paczkomaty?
Skontaktuj się z nami
Nasz Dział Obsługi Klienta pracuje od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00 - 16:00.Napisz do nas
Zaloguj się, by przyspieszyć realizację zgłoszenia.
Nie można załączyć plików:
Możesz przesłać 10 plików do 5 MB każdy. Dopuszczalne rozszerzenia: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar
Upuść pliki, aby je załączyć.
Możesz przesłać maksymalnie 10 plików w formacie jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip lub rar
o maksymalnym rozmiarze 5 MB każdy.
Zadzwoń, jeśli preferujesz kontakt telefoniczny
Oczekujący na połączenie: ---
Czas oczekiwania: około --- min.
0 / 280