Szukanie wg kategorii
Integracja / Magento 1.x (przez formularz)
Dzięki integracji Magento z Furgonetka.pl będziesz mógł sprawniej zarządzać swoimi zamówieniami, automatycznie przygotujesz dokumenty przewozowe oraz przeanalizujesz proces spedycji.
Krok 1 Zaloguj się w serwisie Furgonetka.pl i przejdź do zakładki Ustawienia. Następnie z lewego menu wybierz Integracje i kliknij ikonę Magento 1.x.
Krok 2 W wyświetlonym oknie wpisz wymagane dane:
- nazwę swojego źródła (nazwa ta będzie wyświetlana na liście z zamówieniami),
- adres sklepu (adres w formacie https://…),
- nazwę użytkownika,
- klucz API.
Jak uzyskać klucz API?
Krok 1 Aby uzyskać klucz API zaloguj się do panelu administracyjnego sklepu Magento.
Krok 2 Przejdź do System następnie Web Services i dalej SOAP/XML-RPC - Roles.
Krok 3 Wybierz Add New Role, aby dodać nową rolę.
Krok 4 Następnie wprowadź nazwę roli, którą chcesz dodać oraz ponownie wprowadzić hasło administratora.
Krok 5 Następnym krokiem w opcji Role Resources wybierz zasoby, do których będzie miała dostęp nowa rola lub wskaż All. Umożliwia to nowej roli pobieranie informacji z Twojej witryny.
Po zakończeniu kliknij Save Role, aby zapisać konfigurację.
Krok 6 Kolejnym krokiem jest stworzenie nowego użytkownika interfejsu API. Aby utworzyć nowego użytkownika API, w Magento, przejdź do System następnie Web Services i dalej SOAP/XML-RPC - Users.
Krok 7 Na tej stronie wymieniono istniejących użytkowników. W prawym górnym rogu znajdziesz przycisk Add New User.
Krok 8 Uzupełnij informacje dla wymaganych pól. Wpisz klucz w pole API Key i potwierdź go w polu API Key Confirmation. Może on się składać z ciągu liter lub cyfr.
Po wstawieniu informacji dla wszystkich pól kliknij Save User.
Krok 9 Następnym krokiem w opcji User Role wybierz rolę dla użytkownika i kliknij Save User.
Krok 10 Utworzony klucz API wprowadź w formularz integracji Furgonetka.pl.
Zamówienia do serwisu Furgonetka.pl powinny zostać zaimportowane w ciągu 5 minut i widoczne będą w nowej zakładce Import zamówień.
Najpopularniejsze tematy
- Towary zakazane
- Jak anulować przesyłkę?
- Jak zapakować przesyłkę?
- Jak mogę edytować przesyłkę po zamówieniu?
- W jaki sposób mogę śledzić przesyłkę?
- Proponowana data nadania przesyłki
- Czym jest przesyłka niestandardowa (element niestandardowy)?
- Kiedy kurier przyjedzie po przesyłkę?
- Jak zamówić kuriera?
- Jaka jest cena przesyłki o podanych wymiarach i wadze?
- Jak się zarejestrować?
- Kto i w jaki sposób może przeadresować przesyłkę? Jak zmienić adres odbiorcy?
- Jak opłacić usługę?
- Kto i w jaki sposób może zwrócić przesyłkę do nadawcy?
- Kurier spóźnia się po odbiór przesyłki
- Co zrobić w przypadku, gdy przy doręczeniu nie zostanie spisany protokół szkody?
- Jak zamówić kuriera, aby przyjechał następnego dnia roboczego?
- Co zrobić, jeśli wpłacone środki nie zaksięgowały się na saldzie?
- Czy kurier zadzwoni do mnie przed przyjazdem?
- Jak anulować etykietę z InPost Paczkomaty?
Skontaktuj się z nami
Nasz Dział Obsługi Klienta pracuje od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00 - 16:00.Napisz do nas
Zaloguj się, by przyspieszyć realizację zgłoszenia.
Nie można załączyć plików:
Możesz przesłać 10 plików do 5 MB każdy. Dopuszczalne rozszerzenia: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar
Upuść pliki, aby je załączyć.
Możesz przesłać maksymalnie 10 plików w formacie jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip lub rar
o maksymalnym rozmiarze 5 MB każdy.
Zadzwoń, jeśli preferujesz kontakt telefoniczny
Oczekujący na połączenie: ---
Czas oczekiwania: około --- min.
0 / 280