Szukanie wg kategorii
Opcje zaawansowane / Zamów bez zlecania podjazdu kuriera
Opcja zaawansowana Zamów bez zlecenia podjazdu kuriera na Furgonetka.pl pozwala Ci zamówić przesyłki bez zlecania ich odbioru przez kuriera. Korzystając z niej po złożeniu zamówienia, masz możliwość nadania paczek samodzielnie w oddziale lub zamówienia podjazdu kuriera później.
Jak z niej skorzystać?
Krok 1 Zaloguj się do serwisu Furgonetka.pl i przejdź do zakładki Ustawienia.
Krok 2 Z lewego menu wybierz Zaawansowane. Zaznacz opcję Zamów bez zlecania podjazdu kuriera, następnie zapisz zmiany.
Mając zaznaczoną tę opcję, na stronie podsumowania zamówienia będziesz mógł wybrać czy chcesz zamówić przesyłki bez podjazdu, czy zlecić ich odbiór kurierowi.
Jeśli zlecisz zamówienie przesyłek bez podjazdu kuriera, to będą one dostępne w zakładce Zamówione. Będziesz mógł wydrukować ich dokumenty przewozowe i przygotować paczki do samodzielnego nadania w oddziale.
W każdej chwili możesz zamówić odbiór tych przesyłek przez kuriera. Aby to zrobić, wystarczy wejść w zakładkę Zamówione i przy konkretnej przesyłce, w sekcji Lokalizacja wybrać opcję Zamów podjazd, która oznaczona jest ikoną z autem dostawczym.
Możesz też z listy zamówień wybrać i zaznaczyć kilka przesyłek, których odbiór chciałbyś zlecić i za pomocą przycisku Zamów podjazd, który pojawi się na dolnej belce, zamówić dla nich kuriera.
Dodatkowo powyższa opcja Zamów podjazd dostępna jest także w szczegółach każdego zamówienia.
Opcja Zamów bez zlecania podjazdu kuriera dostępna jest tylko dla przesyłek DHL, DPD (oprócz przesyłek importowych), FedEx, UPS i InPost Kurier.
Najpopularniejsze tematy
- Towary zakazane
- Jak anulować przesyłkę?
- Jak zapakować przesyłkę?
- Jak mogę edytować przesyłkę po zamówieniu?
- W jaki sposób mogę śledzić przesyłkę?
- Proponowana data nadania przesyłki
- Czym jest przesyłka niestandardowa (element niestandardowy)?
- Kiedy kurier przyjedzie po przesyłkę?
- Jak zamówić kuriera?
- Jaka jest cena przesyłki o podanych wymiarach i wadze?
- Jak się zarejestrować?
- Kto i w jaki sposób może przeadresować przesyłkę? Jak zmienić adres odbiorcy?
- Jak opłacić usługę?
- Kto i w jaki sposób może zwrócić przesyłkę do nadawcy?
- Kurier spóźnia się po odbiór przesyłki
- Co zrobić w przypadku, gdy przy doręczeniu nie zostanie spisany protokół szkody?
- Jak zamówić kuriera, aby przyjechał następnego dnia roboczego?
- Co zrobić, jeśli wpłacone środki nie zaksięgowały się na saldzie?
- Czy kurier zadzwoni do mnie przed przyjazdem?
- Jak anulować etykietę z InPost Paczkomaty?
Skontaktuj się z nami
Nasz Dział Obsługi Klienta pracuje od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00 - 16:00.Napisz do nas
Zaloguj się, by przyspieszyć realizację zgłoszenia.
Nie można załączyć plików:
Możesz przesłać 10 plików do 5 MB każdy. Dopuszczalne rozszerzenia: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar
Upuść pliki, aby je załączyć.
Możesz przesłać maksymalnie 10 plików w formacie jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip lub rar
o maksymalnym rozmiarze 5 MB każdy.
Zadzwoń, jeśli preferujesz kontakt telefoniczny
Oczekujący na połączenie: ---
Czas oczekiwania: około --- min.
0 / 280