Szukanie wg kategorii
Integracja / Shoplo
Dzięki integracji Shoplo z Furgonetka.pl będziesz mógł sprawniej zarządzać swoimi zamówieniami, automatycznie przygotujesz dokumenty przewozowe oraz przeanalizujesz proces spedycji.
Krok 1 Zaloguj się do serwisu Furgonetka.pl i przejdź do zakładki Ustawienia. Następnie z lewego menu wybierz Import zamówień i kliknij ikonę Shoplo:
Krok 3 Następnie kliknij przycisk Przejdź do Shoplo:
Krok 3 Zostaniesz przekierowany na stronę, z której możesz pobrać moduł. W ramce po prawej stronie kliknij przycisk INSTALL ADD-ON:
Krok 4 W nowym oknie wpisz nazwę swojego sklepu:
Jeśli nie jesteś zalogowany do panelu administracyjnego sklepu, zostaniesz poproszony o wpisanie loginu i hasła.
Krok 5 Zostaniesz poproszony o zgodę na zainstalowanie aplikacji Furgonetka.pl. Wybierz [Zainstaluj], aby zatwierdzić:
Krok 6 Po zainstalowaniu aplikacji w panelu administracyjnym sklepu przejdź do opcji Ustawienia naszej aplikacji i wprowadź login i hasło do konta w serwisie Furgonetka.pl, z którym chcesz zintegrować swój sklep. Wybierz [Zapisz], aby zatwierdzić zmiany:
Dodałeś właśnie źródło sprzedaży Shoplo. Zamówienia do serwisu Furgonetka.pl powinny zostać zaimportowane w ciągu 5 minut i widoczne będą w nowej zakładce Import zamówień.
Najpopularniejsze tematy
- Towary zakazane
- Jak anulować przesyłkę?
- Jak zapakować przesyłkę?
- Jak mogę edytować przesyłkę po zamówieniu?
- W jaki sposób mogę śledzić przesyłkę?
- Proponowana data nadania przesyłki
- Czym jest przesyłka niestandardowa (element niestandardowy)?
- Kiedy kurier przyjedzie po przesyłkę?
- Jak zamówić kuriera?
- Jaka jest cena przesyłki o podanych wymiarach i wadze?
- Jak się zarejestrować?
- Kto i w jaki sposób może przeadresować przesyłkę? Jak zmienić adres odbiorcy?
- Jak opłacić usługę?
- Kto i w jaki sposób może zwrócić przesyłkę do nadawcy?
- Kurier spóźnia się po odbiór przesyłki
- Co zrobić w przypadku, gdy przy doręczeniu nie zostanie spisany protokół szkody?
- Jak zamówić kuriera, aby przyjechał następnego dnia roboczego?
- Co zrobić, jeśli wpłacone środki nie zaksięgowały się na saldzie?
- Czy kurier zadzwoni do mnie przed przyjazdem?
- Jak anulować etykietę z InPost Paczkomaty?
Skontaktuj się z nami
Nasz Dział Obsługi Klienta pracuje od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00 - 16:00.Napisz do nas
Zaloguj się, by przyspieszyć realizację zgłoszenia.
Nie można załączyć plików:
Możesz przesłać 10 plików do 5 MB każdy. Dopuszczalne rozszerzenia: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar
Upuść pliki, aby je załączyć.
Możesz przesłać maksymalnie 10 plików w formacie jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip lub rar
o maksymalnym rozmiarze 5 MB każdy.
Zadzwoń, jeśli preferujesz kontakt telefoniczny
Oczekujący na połączenie: ---
Czas oczekiwania: około --- min.
0 / 280