Search by category
Jak anulować przesyłkę?
Zamówienie możesz anulować, jeśli kurier nie odebrał przesyłki od nadawcy lub nie została ona zaniesiona do punktu bądź paczkomatu.
Krok 1 Wystarczy zalogować się do swojego konta
Krok 2 Przejdź do zakładki Zamówione
Krok 3 Najedź na przesyłkę i kliknij opcję Anuluj przesyłkę (ikona przekreślonego koła)
Wpłacone środki wrócą automatycznie na wirtualne saldo w serwisie i będą do Twojej dyspozycji. Zamówienie powróci natomiast do zakładki Do wysłania, gdzie będzie można je edytować i w razie potrzeby ponownie zamówić wykorzystując zwrócone środki.
W przypadku Fedex i GLS pieniądze pojawią się na saldzie do 3 dni roboczych, a w Inpost Paczkomaty po przeterminowaniu etykiety. Ważność etykiety upływa po 30 dniach od złożenia zamówienia. Dokładną datę i godzinę znajdziesz na liście przewozowym.
U większości przewoźników anulowanie jest bezpłatne, wyjątek stanowi firma GLS, która pobiera jednorazową opłatę zgodną z cennikiem. Zwrócone środki automatycznie pomniejszone są o jej wartość.
Most popular topics
- Towary zakazane
- Jak anulować przesyłkę?
- Jak zapakować przesyłkę?
- Jak mogę edytować przesyłkę po zamówieniu?
- W jaki sposób mogę śledzić przesyłkę?
- Proponowana data nadania przesyłki
- Czym jest przesyłka niestandardowa (element niestandardowy)?
- Kiedy kurier przyjedzie po przesyłkę?
- Jak zamówić kuriera?
- Jaka jest cena przesyłki o podanych wymiarach i wadze?
- Jak się zarejestrować?
- Kto i w jaki sposób może przeadresować przesyłkę? Jak zmienić adres odbiorcy?
- Jak opłacić usługę?
- Kto i w jaki sposób może zwrócić przesyłkę do nadawcy?
- Kurier spóźnia się po odbiór przesyłki
- Co zrobić w przypadku, gdy przy doręczeniu nie zostanie spisany protokół szkody?
- Jak zamówić kuriera, aby przyjechał następnego dnia roboczego?
- Co zrobić, jeśli wpłacone środki nie zaksięgowały się na saldzie?
- Czy kurier zadzwoni do mnie przed przyjazdem?
- Jak anulować etykietę z InPost Paczkomaty?
Contact us
Our Customer Service Department works from Monday to Friday 8:00 - 16:00.Write us
Log in, to speed up the processing of your request.
Could not attach files:
You can upload 10 files up to 5 MB each. Allowed file extensions: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar
Drop files to attach them.
You can upload up to 10 files in jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip or rar format with a maximum size of 5 MB each.
Call if you prefer phone contact
Call waiting: ---
Waiting time: about --- minutes
0 / 280