Szukanie wg kategorii
Ubezpieczenie przesyłki kurierskiej
Klientowi, który zamawia przesyłkę kurierską, zależy na tym, by dotarła do odbiorcy szybko, a jednocześnie, by cena tej usługi była korzystna. Firmy kurierskie, w celu pozyskania klientów wręcz ścigają się ze sobą w oferowaniu coraz to lepszych usług i opcji dodatkowych. Jedną z takich opcji jest ubezpieczenie przesyłki od uszkodzenia lub zagubienia.
Co daje ubezpieczenie przesyłki?
Ubezpieczenie przesyłki jest dodatkowo płatną usługą, jaką oferują wszystkie firmy kurierskie. Wartość ubezpieczenia jest zależna od wartości paczki, natomiast koszt dodatkowego ubezpieczenia to zaledwie kilka złotych. Niekiedy też kurierzy do pewnej wartości paczki oferują ubezpieczenie gratis. W regulaminie każdej z firm kurierskich znajdują się szczególne informacje dotyczące maksymalnej wartości przewożonych przedmiotów oraz opłaty za ubezpieczenie. Finansowa odpowiedzialność za przesyłkę, jaka spoczywa na przewoźniku również jest określona w regulaminie świadczenia usług, a podstawą do jej wyliczenia bywa często wartość deklarowana przesyłki. Szczególnie w przypadku przedmiotów droższych wykupienie dodatkowego ubezpieczenia jest bardziej polecane.
Nadawca ma możliwość ubezpieczenia zarówno przesyłki standardowej, jak i paletowej. Ubezpieczenie obejmuje zaginięcie paczki oraz jej uszkodzenie. Wartość przesyłki zawsze określa Nadawca.
Jak ubezpieczyć przesyłkę kurierską?
Ubezpieczenie dla przesyłki zamawia się w momencie wypełniania formularza nadania paczki. W formularzu podajemy deklarowaną wartość przedmiotów wchodzących w skład przesyłki.
Najpopularniejsze tematy
- Towary zakazane
- Jak anulować przesyłkę?
- Jak zapakować przesyłkę?
- Jak mogę edytować przesyłkę po zamówieniu?
- W jaki sposób mogę śledzić przesyłkę?
- Proponowana data nadania przesyłki
- Czym jest przesyłka niestandardowa (element niestandardowy)?
- Kiedy kurier przyjedzie po przesyłkę?
- Jak zamówić kuriera?
- Jaka jest cena przesyłki o podanych wymiarach i wadze?
- Jak się zarejestrować?
- Kto i w jaki sposób może przeadresować przesyłkę? Jak zmienić adres odbiorcy?
- Jak opłacić usługę?
- Kto i w jaki sposób może zwrócić przesyłkę do nadawcy?
- Kurier spóźnia się po odbiór przesyłki
- Co zrobić w przypadku, gdy przy doręczeniu nie zostanie spisany protokół szkody?
- Jak zamówić kuriera, aby przyjechał następnego dnia roboczego?
- Co zrobić, jeśli wpłacone środki nie zaksięgowały się na saldzie?
- Czy kurier zadzwoni do mnie przed przyjazdem?
- Jak anulować etykietę z InPost Paczkomaty?
Skontaktuj się z nami
Nasz Dział Obsługi Klienta pracuje od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00 - 16:00.Napisz do nas
Zaloguj się, by przyspieszyć realizację zgłoszenia.
Nie można załączyć plików:
Możesz przesłać 10 plików do 5 MB każdy. Dopuszczalne rozszerzenia: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar
Upuść pliki, aby je załączyć.
Możesz przesłać maksymalnie 10 plików w formacie jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip lub rar
o maksymalnym rozmiarze 5 MB każdy.
Zadzwoń, jeśli preferujesz kontakt telefoniczny
Oczekujący na połączenie: ---
Czas oczekiwania: około --- min.
0 / 280