Znajdujesz się w wersji demo serwisu Furgonetka.pl

Znajdujesz się w wersji demo serwisu Furgonetka.pl

Jak możemy Ci pomóc?

Szukanie wg kategorii

Dowód nadania przesyłki kurierskiej

Nie każdy pamięta o tym, żeby zachować dowód nadania przesyłki. Czasami zdarza się, że paczka zaginie w przewozie, a bez dowodu nadania nie można udowodnić, że została wysłana. Przesyłki kurierskie zawsze są opatrzone listami przewozowymi z unikalnymi numerami, a numer każdego nadania pozwala określić lokalizację przesyłki.

 

Kiedy wydajesz paczkę kurierowi, musi on podpisać dowód nadania. Dowodem tym jest kopia listu przewozowego, który trafia wraz z paczką do Odbiorcy. Oczywiście dokument ten należy zachować przynajmniej przez 14 dni, a na pewno do momentu dostarczenia przesyłki. Odebranie dowodu nadania i wyrzucenie go może mieć przykre konsekwencje. Jeżeli paczka zginie, a w historii transportu nie zostanie odznaczony status przyjęcia jej do transportu, to bez dowodu nadania nie można uruchomić procedury poszukiwania przesyłki.

 

Firma kurierska nie przyjmie zgłoszenia zaginięcia paczki, jeżeli Klient nie przedstawi podpisanej przez kuriera kopii listu przewozowego. Oczywiście czasami udaje się znaleźć przesyłkę mimo braku dowodu nadania, ale takie sytuacje mają miejsce rzadko i poszukiwanie paczki jest wtedy trudniejsze. Nie można liczyć na łut szczęścia, jeśli istnieje możliwość zabezpieczenia się przed taką sytuacją. Po prostu zawsze pamiętaj o odbiorze kopii listu przewozowego i przechowywaniu go do momentu, dopóki nie otrzymasz informacji, że paczka bezpiecznie dotarła do Odbiorcy.

 

W momencie nadawania przesyłki zawsze pamiętaj o tym, by poprosić kuriera o pokwitowanie odbioru paczki. Mając kopię listu przewozowego, masz też numer nadania i możesz w każdej chwili śledzić przesyłkę przez internet dzięki opcji "śledź przesyłkę" udostępnianej na stronie głównej Furgonetka.pl

 
Czy ten artykuł był pomocny?
Dziękujemy za opinię.

0 / 280

Dziękujemy za opinię.
Dziękujemy za sugestię.

Skontaktuj się z nami

Nasz Dział Obsługi Klienta pracuje od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00 - 16:00.

Napisz do nas

O co chcesz nas zapytać?

Cenę przesyłki możesz sprawdzić samodzielnie w Cenniku. Jeżeli masz dodatkowe pytania, podaj w wiadomości dokładną wagę i wymiary (długość, szerokość, wysokość) przesyłki oraz kod pocztowy nadawcy i odbiorcy.
Jeżeli planujesz wysyłać większą liczbę paczek, zapytaj o ofertę. Wiadomość z tym tematem trafi do działu handlowego.

Hinzufügen Kolejny załącznik (opcjonalnie)
Wybierz pliki z dysku. Możesz przesłać 10 plików do 5 MB każdy. Dopuszczalne rozszerzenia: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar

Jeśli Twoja sprawa dotyczy konkretnych przesyłek, koniecznie podaj ich numery. Pole możesz pominąć w przypadku pytań ogólnych.

Nie można załączyć plików:

Możesz przesłać 10 plików do 5 MB każdy. Dopuszczalne rozszerzenia: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar

Upuść pliki, aby je załączyć.

Możesz przesłać maksymalnie 10 plików w formacie jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip lub rar
o maksymalnym rozmiarze 5 MB każdy.

Zadzwoń, jeśli preferujesz kontakt telefoniczny

+48 22 112 08 35

Oczekujący na połączenie: ---

Czas oczekiwania: około --- min.

Poznaj nasz zespół Obsługi Klienta

Monika
Michał
Anna
Ewelina
Monika
Marzena
Oskar
Sylwia
Mateusz
Aleksandra
Aneta
Magdalena
Robert
Małgorzata
Daria
Joanna
Marcin
Kamila
Ewelina
Dominika
Dawid
Marta
Ireneusz
Rafał
Agnieszka
Paulina
Paulina
Sylwia
Paulina
Karolina
Paulina
Krzysiek
Karolina
Natalia
Magdalena
Kamil
Artur

Furgonetka verwendet Cookies. Durch die Nutzung der Website stimmen Sie deren Speicherung zu. OK