Szukanie wg kategorii
Ile czasu trwa doręczanie przesyłek krajowych?
W sytuacji, kiedy masz do wysłania paczkę, pewnie za każdym razem zastanawiasz się, jak szybko dojdzie ona do odbiorcy. Poniżej przestawiamy regulaminowe terminy dostarczenia różnych rodzajów paczek.
Czas dostarczenia przesyłki zawsze zależy od miejsca, w jakie ją wysyłasz. Termin doręczenia przesyłki krajowej jest z reguły krótszy od terminu dostarczenia przesyłki międzynarodowej.
Przesyłki kurierskie krajowe możemy podzielić na kilka rodzajów, a od rodzaju przesyłki w głównej mierze będzie zależał termin doręczenia.
- Przesyłki standardowe – regulaminy firm kurierskich podają, że takie przesyłki są dostarczane w terminie do dwóch dni roboczych, ale zwykle dostarczenie ma miejsce już kolejnego dnia. Wyjątek stanowi tutaj Paczka w Ruchu lub Kurier48 (z nadaniem po godz. 15), które są dostarczane do 4 dni roboczych.
- Przesyłki z gwarantowanym terminem doręczenia – takie przesyłki oferuje UPS (UPS Express Saver). Są one dostarczane zawsze następnego dnia roboczego.
- Przesyłki ekspresowe – te przesyłki są dostarczane następnego dnia roboczego i do wybranej godziny. DPD oferuje usługę doręczenia do 9.30 lub do 12.00.
Wysyłka kurierem paczki międzynarodowej wiąże się z innymi terminami doręczenia.
- Przesyłka standardowa dociera do Odbiorcy zwykle w terminie od 3 do 5 dni roboczych.
- Przesyłka lotnicza jest dostarczana w ciągu 3 dni roboczych.
Czas dostarczenia przesyłki liczy się zawsze od dnia, w którym odbierze ją kurier. Nadaj swoją przesyłkę już teraz na naszej stronie.
Najpopularniejsze tematy
- Towary zakazane
- Jak anulować przesyłkę?
- Jak zapakować przesyłkę?
- Jak mogę edytować przesyłkę po zamówieniu?
- W jaki sposób mogę śledzić przesyłkę?
- Proponowana data nadania przesyłki
- Czym jest przesyłka niestandardowa (element niestandardowy)?
- Kiedy kurier przyjedzie po przesyłkę?
- Jak zamówić kuriera?
- Jaka jest cena przesyłki o podanych wymiarach i wadze?
- Jak się zarejestrować?
- Kto i w jaki sposób może przeadresować przesyłkę? Jak zmienić adres odbiorcy?
- Jak opłacić usługę?
- Kto i w jaki sposób może zwrócić przesyłkę do nadawcy?
- Kurier spóźnia się po odbiór przesyłki
- Co zrobić w przypadku, gdy przy doręczeniu nie zostanie spisany protokół szkody?
- Jak zamówić kuriera, aby przyjechał następnego dnia roboczego?
- Co zrobić, jeśli wpłacone środki nie zaksięgowały się na saldzie?
- Czy kurier zadzwoni do mnie przed przyjazdem?
- Jak anulować etykietę z InPost Paczkomaty?
Skontaktuj się z nami
Nasz Dział Obsługi Klienta pracuje od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00 - 16:00.Napisz do nas
Zaloguj się, by przyspieszyć realizację zgłoszenia.
Nie można załączyć plików:
Możesz przesłać 10 plików do 5 MB każdy. Dopuszczalne rozszerzenia: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar
Upuść pliki, aby je załączyć.
Możesz przesłać maksymalnie 10 plików w formacie jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip lub rar
o maksymalnym rozmiarze 5 MB każdy.
Zadzwoń, jeśli preferujesz kontakt telefoniczny
Oczekujący na połączenie: ---
Czas oczekiwania: około --- min.
0 / 280