Środowisko testowe

Jak możemy Ci pomóc?

Szukanie wg kategorii

Czym jest usługa Paczkomaty InPost

Paczkomaty InPost to system skrytek pocztowych umożliwiających nadanie i odbiór przesyłek przez całą dobę, 7 dni w tygodniu. Z paczkomatów mogą korzystać zarówno firmy, jak i osoby prywatne. 

 
Przesyłkę zostawiasz i odbierasz w Paczkomacie
Przesyłkę nadaną w naszym serwisie należy zostawić w wybranym paczkomacie. Dostęp do odpowiedniej skrytki uzyskasz po wprowadzeniu na ekranie paczkomatu kodu nadania z etykiety i numeru paczki (który możesz zeskanować lub wpisać ręcznie).
 
Przesyłkę odbierasz, wpisując na panelu Paczkomatu InPost numer telefonu komórkowego oraz kod odbioru, który otrzymasz SMS-em i mailem. Na odebranie paczki masz 2 dni.
 
W ciągu 30- stu dni dostarczasz paczkę do paczkomatu 
Każda przygotowana etykieta ma określoną ważność – 30 dni. Po tym okresie włożenie paczki do paczkomatu nie jest możliwe. 
 
W ciągu maksymalnie 5 dni odbierasz przesyłkę
Masz 48 godzin na odebranie przesyłki w paczkomacie. Po tym okresie przesyłkę przez kolejnych 3 dni będziesz mógł odebrać w Oddziale InPost. Jeśli paczka nie zostanie odebrana w ciągu 3 dni, będzie zwrócona do nadawcy na jego koszt. 
 
Informację o dostarczeniu przesyłki otrzymujesz e-mailem i SMS-em
W momencie włożenia paczki do Paczkomatu przez kuriera InPost, system informatyczny wyśle Ci powiadomienie SMS-em i e-mailem z informacją, że paczka oczekuje na odbiór. Informacja zawierać będzie numer przesyłki, numer Paczkomatu InPost, adres paczkomatu oraz kod odbioru potrzebny do odebrania paczki.
 
Możesz wybrać paczkomat zapasowy
Możesz wskazać Paczkomat zapasowy, do którego może nastąpić doręczenie/odbiór, jeśli paczkomat główny jest uszkodzony lub nie ma w nim wolnych skrytek. Jego wybranie nie jest obowiązkowe.
 
W przypadku awarii Paczkomatu wydłużamy czas nadania o kolejne 48 godzin
W przypadku awarii Paczkomatu należy taki przypadek zgłosić do infolinii technicznej (czynna w godzinach 6-22, 801 400 100 dla telefonów stacjonarnych, 722 444 000 dla telefonów komórkowych), gdzie jest możliwość uzyskania wydłużenia czasu ponad założone 48h.
Czy ten artykuł był pomocny?
Dziękujemy za opinię.

0 / 280

Dziękujemy za opinię.
Dziękujemy za sugestię.

Skontaktuj się z nami

Nasz Dział Obsługi Klienta pracuje od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00 - 16:00.

Napisz do nas

O co chcesz nas zapytać?

Cenę przesyłki możesz sprawdzić samodzielnie w Cenniku. Jeżeli masz dodatkowe pytania, podaj w wiadomości dokładną wagę i wymiary (długość, szerokość, wysokość) przesyłki oraz kod pocztowy nadawcy i odbiorcy.
Jeżeli planujesz wysyłać większą liczbę paczek, zapytaj o ofertę. Wiadomość z tym tematem trafi do działu handlowego.

Dodaj Kolejny załącznik (opcjonalnie)
Wybierz pliki z dysku. Możesz przesłać 10 plików do 5 MB każdy. Dopuszczalne rozszerzenia: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar

Jeśli Twoja sprawa dotyczy konkretnych przesyłek, koniecznie podaj ich numery. Pole możesz pominąć w przypadku pytań ogólnych.

Nie można załączyć plików:

Możesz przesłać 10 plików do 5 MB każdy. Dopuszczalne rozszerzenia: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar

Upuść pliki, aby je załączyć.

Możesz przesłać maksymalnie 10 plików w formacie jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip lub rar
o maksymalnym rozmiarze 5 MB każdy.

Zadzwoń, jeśli preferujesz kontakt telefoniczny

+48 22 112 08 35

Oczekujący na połączenie: ---

Czas oczekiwania: około --- min.

Poznaj nasz zespół Obsługi Klienta

Monika
Michał
Anna
Ewelina
Monika
Marzena
Oskar
Sylwia
Mateusz
Aleksandra
Aneta
Magdalena
Robert
Małgorzata
Daria
Marcin
Kamila
Ewelina
Dawid
Marta
Ireneusz
Rafał
Agnieszka
Sylwia
Paulina
Karolina
Paulina
Karolina
Natalia
Magdalena
Kamil
Artur
Agata
Julita
Patrycja
Łukasz
Norbert
Aleksandra
Ewa
Łukasz
Anna
Sylwia

Furgonetka używa plików cookie. Korzystając z serwisu, wyrażasz zgodę na ich przechowywanie. Rozumiem