Search by category
Jak zamówić kuriera?
- na stronie głównej klikasz przycisk “Dodaj przesyłkę”,
- następnie uzupełniasz dane nadawcy i odbiorcy oraz szczegóły swojej paczki,
- na końcu wybierasz firmę przewozową, z której chcesz skorzystać i klikasz “Zapisz do wysłania”,
- na kolejnej stronie (zakładka "Do wysłania") zaznaczasz przesyłki, które chcesz w danej chwili zamówić i klikasz “Zapłać i Zamów”,
- jeśli nie masz wystarczających środków na koncie prepaid, zostaniesz przekierowany do systemu DotPay, przez który dokonasz przedpłaty za zamówienie; jeśli posiadasz środki na koncie, zostaną one pobrane automatycznie,
-
po zamówieniu zostanie wyświetlona strona z potwierdzeniem oraz informacjami o dokumentach.
- protokół przekazania towaru
- etykieta z adresem Odbiorcy naklejona na przesyłkę
- zbiorczy międzynarodowy list spedycyjny
-
etykieta z adresem Odbiorcy naklejona na przesyłkę
UPS
- etykieta z adresem Odbiorcy naklejona na przesyłkę
- protokół COD (w przypadku przesyłki pobraniowej)
UPS poza UE
- kopia etykiety przewozowej
- karta odprawy celnej
- faktura proforma lub faktura sprzedażowa
GEIS
- kurier ma obowiązek dostarczyć wszystkie dokumenty potrzebne do realizacji wysyłki
GLS
- kurier ma obowiązek dostarczyć wszystkie dokumenty potrzebne do realizacji wysyłki
FedEx krajowy
- etykieta z adresem Odbiorcy naklejona na przesyłkę
- dwie kopie dokumentu wydania paczki
FedEx międzynarodowy
- cztery kopie etykiety - wszystkie zabiera kurier
InPost (Przesyłka paczkomatowa)
- etykieta z adresem Odbiorcy naklejona na przesyłkę
Paczka w RUCHu
- druk adresowy z adresem Odbiorcy naklejony na przesyłkę
X-Press Couriers
- cztery kopie etykiety (na czwartej kurier potwierdza odebranie przesyłki i pozostaje ona u nadawcy)
DHL
- etykieta i protokół wydania paczek
Most popular topics
- Towary zakazane
- Jak anulować przesyłkę?
- Jak zapakować przesyłkę?
- Jak mogę edytować przesyłkę po zamówieniu?
- W jaki sposób mogę śledzić przesyłkę?
- Proponowana data nadania przesyłki
- Czym jest przesyłka niestandardowa (element niestandardowy)?
- Kiedy kurier przyjedzie po przesyłkę?
- Jak zamówić kuriera?
- Jaka jest cena przesyłki o podanych wymiarach i wadze?
- Jak się zarejestrować?
- Kto i w jaki sposób może przeadresować przesyłkę? Jak zmienić adres odbiorcy?
- Jak opłacić usługę?
- Kto i w jaki sposób może zwrócić przesyłkę do nadawcy?
- Kurier spóźnia się po odbiór przesyłki
- Co zrobić w przypadku, gdy przy doręczeniu nie zostanie spisany protokół szkody?
- Jak zamówić kuriera, aby przyjechał następnego dnia roboczego?
- Co zrobić, jeśli wpłacone środki nie zaksięgowały się na saldzie?
- Czy kurier zadzwoni do mnie przed przyjazdem?
- Jak anulować etykietę z InPost Paczkomaty?
Contact us
Our Customer Service Department works from Monday to Friday 8:00 - 16:00.Write us
Log in, to speed up the processing of your request.
Could not attach files:
You can upload 10 files up to 5 MB each. Allowed file extensions: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar
Drop files to attach them.
You can upload up to 10 files in jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip or rar format with a maximum size of 5 MB each.
Call if you prefer phone contact
Call waiting: ---
Waiting time: about --- minutes
0 / 280