Szukanie wg kategorii
Jak zamówić kuriera?
- na stronie głównej klikasz przycisk “Dodaj przesyłkę”,
- następnie uzupełniasz dane nadawcy i odbiorcy oraz szczegóły swojej paczki,
- na końcu wybierasz firmę przewozową, z której chcesz skorzystać i klikasz “Zapisz do wysłania”,
- na kolejnej stronie (zakładka "Do wysłania") zaznaczasz przesyłki, które chcesz w danej chwili zamówić i klikasz “Zapłać i Zamów”,
- jeśli nie masz wystarczających środków na koncie prepaid, zostaniesz przekierowany do systemu DotPay, przez który dokonasz przedpłaty za zamówienie; jeśli posiadasz środki na koncie, zostaną one pobrane automatycznie,
-
po zamówieniu zostanie wyświetlona strona z potwierdzeniem oraz informacjami o dokumentach.
- protokół przekazania towaru
- etykieta z adresem Odbiorcy naklejona na przesyłkę
- zbiorczy międzynarodowy list spedycyjny
-
etykieta z adresem Odbiorcy naklejona na przesyłkę
UPS
- etykieta z adresem Odbiorcy naklejona na przesyłkę
- protokół COD (w przypadku przesyłki pobraniowej)
UPS poza UE
- kopia etykiety przewozowej
- karta odprawy celnej
- faktura proforma lub faktura sprzedażowa
GEIS
- kurier ma obowiązek dostarczyć wszystkie dokumenty potrzebne do realizacji wysyłki
GLS
- kurier ma obowiązek dostarczyć wszystkie dokumenty potrzebne do realizacji wysyłki
FedEx krajowy
- etykieta z adresem Odbiorcy naklejona na przesyłkę
- dwie kopie dokumentu wydania paczki
FedEx międzynarodowy
- cztery kopie etykiety - wszystkie zabiera kurier
InPost (Przesyłka paczkomatowa)
- etykieta z adresem Odbiorcy naklejona na przesyłkę
Paczka w RUCHu
- druk adresowy z adresem Odbiorcy naklejony na przesyłkę
X-Press Couriers
- cztery kopie etykiety (na czwartej kurier potwierdza odebranie przesyłki i pozostaje ona u nadawcy)
DHL
- etykieta i protokół wydania paczek
Najpopularniejsze tematy
- Jak anulować przesyłkę?
- Towary zakazane
- Jak zapakować przesyłkę?
- Jak mogę edytować przesyłkę po zamówieniu?
- W jaki sposób mogę śledzić przesyłkę?
- Proponowana data nadania przesyłki
- Czym jest przesyłka niestandardowa (element niestandardowy)?
- Kiedy kurier przyjedzie po przesyłkę?
- Jak zamówić kuriera?
- Jak się zarejestrować?
- Jaka jest cena przesyłki o podanych wymiarach i wadze?
- Kto i w jaki sposób może przeadresować przesyłkę? Jak zmienić adres odbiorcy?
- Jak opłacić usługę?
- Kto i w jaki sposób może zwrócić przesyłkę do nadawcy?
- Kurier spóźnia się po odbiór przesyłki
- Co zrobić w przypadku, gdy przy doręczeniu nie zostanie spisany protokół szkody?
- Jak zamówić kuriera, aby przyjechał następnego dnia roboczego?
- Co zrobić, jeśli wpłacone środki nie zaksięgowały się na saldzie?
- Czy kurier zadzwoni do mnie przed przyjazdem?
- Jak anulować etykietę z InPost Paczkomaty?
Skontaktuj się z nami
Nasz Dział Obsługi Klienta pracuje od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00 - 16:00.Napisz do nas
Zaloguj się, by przyspieszyć realizację zgłoszenia.
Nie można załączyć plików:
Możesz przesłać 10 plików do 5 MB każdy. Dopuszczalne rozszerzenia: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar
Upuść pliki, aby je załączyć.
Możesz przesłać maksymalnie 10 plików w formacie jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip lub rar
o maksymalnym rozmiarze 5 MB każdy.
Zadzwoń, jeśli preferujesz kontakt telefoniczny
0 / 280