Środowisko testowe

Dienstleistungen der besten Kurierfirmen preisgünstig aus einer Hand

Ohne versteckte Gebühren. Keine Erklärungen oder Verträge.

Wybierz kraj nadania oraz kraj doręczenia:

Wybierz kuriera i sprawdź cennik:

Oferta niedostępna dla wybranego kraju

Preisgünstig reicht nicht aus. Zusätzlich bieten wir Ihnen an:

  • Prepaid-Konto und volle Kontrolle der Kosten
  • Eine Sammelrechnung am Ende des Monats
  • Kurzfristige Rückgabe der Nachnahmen innerhalb von 24 ab Lieferung
  • Kraftstoff- und Straßengebühren im Preis enthalten
  • Firmen-Preisliste ab 40 Pakete pro Monat

Fragen?

Skontaktuj się z nami

GLS

Firma GLS powstała w 1999 roku i bardzo szybko stworzyła europejską sieć przewozu przesyłek, która aktualnie działa w 41 krajach Europy. GLS swoim zasięgiem obejmuje także 7 stanów USA. Liczne porozumienia z partnerami oraz tworzone oddziały własne pozwoliły jej rozpocząć działalność na szeroką skalę międzynarodową.

Usługi międzynarodowe:

GLS dostarcza paczki w całej Europie zarówno klientom indywidualnym jak i biznesowym. Dzięki rozbudowanej sieci, a także nowoczesnym sortowniom łączącym poszczególne kraje, paczki wysyłane za pośrednictwem GLS docierają do odbiorców już w czasie 48-96 godzin na terenie praktycznie całej Europy.

GLS gwarantuje:

  • Doręczenie przesyłki w standardowym terminie od 48-96 godzin od odbioru.
  • Odpowiedzialność zgodnie z obowiązującym Regulaminem.
  • Możliwość monitorowania drogi międzynawowych przesyłek, w wielu krajach, w czasie rzeczywistym.
  • Cyfrowy Podpis Odbiorcy
  • Drugą próba doręczenia, która jest wliczona w cenę, a w przypadku osób prywatnych również dostawę do punktów ParcelShop GLS, jeśli są dostępne na terenie danego kraju.
Usługi dodatkowe:

FlexDelivery Service

Usługa, która umożliwia elastyczną dostawę. Firma GLS z wyprzedzeniem informuje odbiorców o dostawie przesyłek, oferując przy tym kilka opcji doręczenia do wyboru. Kiedy towar jest gotowy do wysyłki, to odbiorca otrzymuje powiadomienie e-mail, które zwiera szczegółowe informacje na temat zbliżającej się dostawy, w tym również przewidywane ramy czasowe, w których dostawa ma zostać zrealizowana.

InfoService

To bezpłatne powiadomienia mailowe ze szczegółami odbioru i doręczenia paczki. Wysyłane do nadawcy oraz odbiorcy. Odbiorca z wyprzedzeniem otrzymuje informację o dniu dostawy wraz z przewidywanym trzygodzinnym przedziałem czasowym, w którym przesyłka zostanie dostarczona.

Pick&Return Service

Usługa, która pozwala na optymalizację i zarządzanie przesyłkami zwrotnymi. Kurier GLS odbiera paczkę z dowolnego adresu i dostarcza ją klientowi. Usługa umożliwia nadawcy ustalenie terminu odbioru i wybór adresu z każdego kraju w Europie.

Pick&Ship Service

Usługa, która umożliwia dostarczenie przesyłki bezpośrednio od dostawcy do klient końcowego lub odwrotnie. Pozwala ona na optymalizację logistyki i obsługi zamówień.

ShopDelivery Service

Usługa, za pośrednictwem której przesyłki doręczane są bezpośrednio do punktów ParcelShop i mogą być odebrane w dowolnym terminie. Odbiorca z wyprzedzeniem wybiera punkt odbioru paczki i w momencie doręczenia jej do punktu otrzymuje o tym powiadomienie e-mail lub SMS. Usługa ShopDeliveryService jest dostępna także dla przesyłek wysyłanych do Austrii, Belgii, Danii oraz Niemiec.

ShopReturn Service

Usługa, która umożliwia odbiorcy bezpłatny zwrot towaru w dowolnym punkcie ParcelShop. Etykieta zwrotna może być dołączona przez nadawcę do przesyłki lub wysyłana na prośbę odbiorcy jako plik do samodzielnego wydruku. Opłata za usługę jest pobierana tylko w momencie, kiedy odbiorca rzeczywiście dokona zwrotu przesyłki.

Furgonetka verwendet Cookies. Durch die Nutzung der Website stimmen Sie deren Speicherung zu. OK