Paczka do Niemiec
-
-
Waga 1 paczkiCena nettoCena brutto
-
-
DOX Max. wymiary 40 x 23 x 3 cm.
-
do 2 kg37,79 zł46,48 zł
-
-
Small Parcel
Dostępne wymiary
A B C 40 40 2 cm 40 39 3 cm 40 38 4 cm 40 34 5 cm 40 32 6 cm 40 30 7 cm 40 27 8 cm 40 25 9 cm 40 24 10 cm 40 23 11 cm 40 19 12 cm 40 17 13 cm 40 16 14 cm 40 15 15 cm -
do 2 kg37,79 zł46,48 zł
-
-
Paczka
-
do 5 kg44,99 zł55,34 zł
-
od 5 do 10 kg46,99 zł57,80 zł
-
od 10 do 15 kg52,99 zł65,18 zł
-
od 15 do 25 kg55,99 zł68,87 zł
-
od 25 do 30 kg64,35 zł79,15 zł
-
od 30 do 40 kg124,99 zł153,74 zł
-
Usługi dodatkowe
-
Nazwa usługi
Cena nettoCena brutto -
Ubezpieczenie przesyłki do 4 000,00 zł
0,00 zł0,00 zł -
Anulowanie przesyłki
11,00 zł13,53 zł -
Opłata za ręczne sortowanie
85,00 zł104,55 zł
Usługi niestandardowe
-
Nazwa usługi
Cena nettoCena brutto -
Przeadresowanie przesyłki(1)
100,00% opłaty za przesyłkę100,00% opłaty za przesyłkę -
Zwrot do nadawcy
Opłata podstawowaOpłata podstawowa -
Powiadomienie SMS
0,08 zł0,10 zł -
Nadanie przesyłki niezgodnej ze zleceniem w dopuszczalnym limicie wagowym
Zgodnie z cennikiemZgodnie z cennikiem -
Przesyłka przekraczająca dopuszczalny limit wagowy/wymiarowy
Zgodnie z cennikiem PartneraZgodnie z cennikiem Partnera -
Nadanie lub próba nadania przesyłki z towarem zabronionym (w szczególności materiały pirotechniczne)
2 000,00 zł2 460,00 zł -
Opłata za wpłatę środków (PayPal)
0,80 zł + 0,81% od wpłacanej kwoty0,98 zł + 1,00% od wpłacanej kwoty -
Wysłanie monitu windykacyjnego (koszt listu poleconego priorytetowego)
8,40 zł8,40 zł -
Wysłanie faktury w wersji papierowej (koszt listu poleconego priorytetowego)
8,40 zł8,40 zł -
Opłata za ponowny przelew
2,00 zł2,46 zł -
Opłata za przelew weryfikacyjny
5,00 zł6,15 zł -
Opłata za wypłatę środków z konta prepaid(2)
10,00 zł12,30 zł
Chcesz nadawać regularnie paczki?
Nawiąż z nami stałą współpracę i oszczędzaj jeszcze więcej. Zostaw kontakt do siebie, oddzwonimy z jak najlepszą ofertą dla Twojego biznesu.
- (1)Usługa dotyczy przeadresowania wyłącznie w obrębie kraju docelowego.
- (2)Opłata pobierana jest w przypadku złożenia dyspozycji wypłaty środków, które nie były użyte w celu zamówienia usług.
Niskie ceny to nie wszystko. Dodatkowo oferujemy:
- Konto prepaid oraz pełną kontrolę nad wydatkami.
- Jedną fakturę zbiorczą na koniec miesiąca.
- Szybkie zwroty pobrań w kolejnym dniu roboczym po doręczeniu przesyłki.
- Opłatę paliwową i drogową wliczoną w cenę.
- Cennik biznesowy już od 40 paczek miesięcznie.
Masz pytania?
Skontaktuj się z namiGLS
Firma GLS powstała w 1999 roku i bardzo szybko stworzyła europejską sieć przewozu przesyłek, która aktualnie działa w 41 krajach Europy. GLS swoim zasięgiem obejmuje także 7 stanów USA. Liczne porozumienia z partnerami oraz tworzone oddziały własne pozwoliły jej rozpocząć działalność na szeroką skalę międzynarodową.
Usługi międzynarodowe:
GLS dostarcza paczki w całej Europie zarówno klientom indywidualnym jak i biznesowym. Dzięki rozbudowanej sieci, a także nowoczesnym sortowniom łączącym poszczególne kraje, paczki wysyłane za pośrednictwem GLS docierają do odbiorców już w czasie 48-96 godzin na terenie praktycznie całej Europy.
GLS gwarantuje:
- Doręczenie przesyłki w standardowym terminie od 48-96 godzin od odbioru.
- Odpowiedzialność zgodnie z obowiązującym Regulaminem.
- Możliwość monitorowania drogi międzynawowych przesyłek, w wielu krajach, w czasie rzeczywistym.
- Cyfrowy Podpis Odbiorcy
- Drugą próba doręczenia, która jest wliczona w cenę, a w przypadku osób prywatnych również dostawę do punktów ParcelShop GLS, jeśli są dostępne na terenie danego kraju.
FlexDelivery Service
Usługa, która umożliwia elastyczną dostawę. Firma GLS z wyprzedzeniem informuje odbiorców o dostawie przesyłek, oferując przy tym kilka opcji doręczenia do wyboru. Kiedy towar jest gotowy do wysyłki, to odbiorca otrzymuje powiadomienie e-mail, które zwiera szczegółowe informacje na temat zbliżającej się dostawy, w tym również przewidywane ramy czasowe, w których dostawa ma zostać zrealizowana.
InfoService
To bezpłatne powiadomienia mailowe ze szczegółami odbioru i doręczenia paczki. Wysyłane do nadawcy oraz odbiorcy. Odbiorca z wyprzedzeniem otrzymuje informację o dniu dostawy wraz z przewidywanym trzygodzinnym przedziałem czasowym, w którym przesyłka zostanie dostarczona.
Pick&Return Service
Usługa, która pozwala na optymalizację i zarządzanie przesyłkami zwrotnymi. Kurier GLS odbiera paczkę z dowolnego adresu i dostarcza ją klientowi. Usługa umożliwia nadawcy ustalenie terminu odbioru i wybór adresu z każdego kraju w Europie.
Pick&Ship Service
Usługa, która umożliwia dostarczenie przesyłki bezpośrednio od dostawcy do klient końcowego lub odwrotnie. Pozwala ona na optymalizację logistyki i obsługi zamówień.
ShopDelivery Service
Usługa, za pośrednictwem której przesyłki doręczane są bezpośrednio do punktów ParcelShop i mogą być odebrane w dowolnym terminie. Odbiorca z wyprzedzeniem wybiera punkt odbioru paczki i w momencie doręczenia jej do punktu otrzymuje o tym powiadomienie e-mail lub SMS. Usługa ShopDeliveryService jest dostępna także dla przesyłek wysyłanych do Austrii, Belgii, Danii oraz Niemiec.
ShopReturn Service
Usługa, która umożliwia odbiorcy bezpłatny zwrot towaru w dowolnym punkcie ParcelShop. Etykieta zwrotna może być dołączona przez nadawcę do przesyłki lub wysyłana na prośbę odbiorcy jako plik do samodzielnego wydruku. Opłata za usługę jest pobierana tylko w momencie, kiedy odbiorca rzeczywiście dokona zwrotu przesyłki.