Usługa krajowa
-
-
Waga 1 paczkiCena nettoCena brutto
-
-
DOX
-
DOX13,69 zł16,84 zł
-
-
Paczka
-
do 5 kg13,69 zł16,84 zł
-
od 5 do 10 kg14,39 zł17,70 zł
-
od 10 do 20 kg15,79 zł19,42 zł
-
od 20 do 31.5 kg17,19 zł21,14 zł
-
od 31.5 do 50 kg78,00 zł95,94 zł
-
-
Paleta
-
do 200 kg146,40 zł180,07 zł
-
od 200 do 400 kg152,90 zł188,07 zł
-
od 400 do 600 kg159,90 zł196,68 zł
-
od 600 do 800 kg172,90 zł212,67 zł
-
od 800 do 1000 kg179,90 zł221,28 zł
-
Usługi dodatkowe
-
Nazwa usługi
Cena nettoCena brutto -
Ubezpieczenie przesyłki o wartości powyżej 500 zł i wadze do 31,50 kg(1)
2,16 zł2,66 zł -
Ubezpieczenie przesyłki o wartości powyżej 500 zł i wadze od 31,51 kg(1)
6,00 zł7,38 zł -
Element niestandardowy do 31,50 kg(2)
36,90 zł45,39 zł -
Element niestandardowy od 31,51 kg(2)
120,00 zł147,60 zł -
Pobranie przy doręczeniu Standard od 0,01 zł(3)
3,99 zł4,91 zł -
Doręczenie przesyłki w sobotę(4)
16,00 zł19,68 zł -
Odbiór w sobotę(4)
16,00 zł19,68 zł -
Dokumenty zwrotne
16,17 zł19,89 zł
Usługi niestandardowe
-
Nazwa usługi
Cena nettoCena brutto -
Przeadresowanie przesyłki
100,00% opłaty za przesyłkę100,00% opłaty za przesyłkę -
Przeadresowanie przesyłki w obrębie oddziału doręczającego
10,00 zł12,30 zł -
List ręczny
5,00 zł6,15 zł -
Zwrot do nadawcy
Opłata podstawowaOpłata podstawowa -
Powiadomienie SMS
0,08 zł0,10 zł -
Zwrot przesyłki niedostarczalnej
100% opłaty za przesyłkę100% opłaty za przesyłkę -
Przesyłka przekraczająca dopuszczalny limit wagowy/wymiarowy
Zgodnie z cennikiem PartneraZgodnie z cennikiem Partnera -
Nadanie przesyłki niezgodnej ze zleceniem w dopuszczalnym limicie wagowym
Zgodnie z cennikiemZgodnie z cennikiem -
Nadanie lub próba nadania przesyłki z towarem zabronionym (w szczególności materiały pirotechniczne)
2 000,00 zł2 460,00 zł -
Opłata za wpłatę środków (PayPal)
0,80 zł + 0,81% od wpłacanej kwoty0,98 zł + 1,00% od wpłacanej kwoty -
Wysłanie monitu windykacyjnego (koszt listu poleconego priorytetowego)
8,40 zł8,40 zł -
Wysłanie faktury w wersji papierowej (koszt listu poleconego priorytetowego)
8,40 zł8,40 zł -
Opłata za ponowny przelew
2,00 zł2,46 zł -
Opłata za przelew weryfikacyjny
5,00 zł6,15 zł -
Opłata za wypłatę środków z konta prepaid(5)
10,00 zł12,30 zł
Chcesz nadawać regularnie paczki?
Nawiąż z nami stałą współpracę i oszczędzaj jeszcze więcej. Zostaw kontakt do siebie, oddzwonimy z jak najlepszą ofertą dla Twojego biznesu.
- (1)W przypadku paczek pobraniowych opłata jest pobierana od 0,00 zł.
- (2)Opłata naliczana w przypadku, gdy w wyniku weryfikacji przewoźnik stwierdzi, że najdłuższy bok paczki był dłuższy niż 120 cm (max 200 cm) lub, któryś z pozostałych boków przekraczał 60 cm. Może zostać również naliczona do wszystkich paczek, które wymagały ręcznego sortu np. paczek delikatnych, o nieregularnym kształcie, owiniętych jedynie folią itd.
- (3)Kwota pobrania wysyłana jest nadawcy do 7 dni roboczych po dostarczeniu przesyłki. Maksymalne pobranie 6 500,00 zł.
- (4)Usługa dostępna dla przesyłek do 31,5 kg.
- (5)Opłata pobierana jest w przypadku złożenia dyspozycji wypłaty środków, które nie były użyte w celu zamówienia usług.
Niskie ceny to nie wszystko. Dodatkowo oferujemy:
- Konto prepaid oraz pełną kontrolę nad wydatkami.
- Jedną fakturę zbiorczą na koniec miesiąca.
- Szybkie zwroty pobrań w kolejnym dniu roboczym po doręczeniu przesyłki.
- Opłatę paliwową i drogową wliczoną w cenę.
- Cennik biznesowy już od 40 paczek miesięcznie.
Masz pytania?
Skontaktuj się z namiDHL
Oferta DHL Parcel Polska obejmuje zarówno przesyłki paczkowe, jak i paletowe (na jedną przesyłkę składa się maksymalnie 5 palet). Dodatkowo Klient może skorzystać także z dużego wyboru różnego rodzaju usług dedykowanych e-commerce. DHL Parcel dostarcza przesyłki na terenie Polski już następnego dnia roboczego, natomiast w przypadku przesyłek międzynarodowych lub palet dostarczenie ma miejsce w terminie wyznaczonym w ofercie.
Usługi krajowe:
DHL Parcel
DHL dostarcza na terenie kraju przesyłki o wadze do 31,5 kg, a dostawa takich przesyłek możliwa jest w trzech wariantach – następnego dnia roboczego do godziny 12.00, w godzinach między 18.00 a 22.00 lub do końca następnego dnia roboczego.
DHL Parcel MAX
Usługa DHL Parcel MAX przeznaczona jest dla Klientów, którzy chcą wysłać przesyłkę o wadze powyżej 31,5 kg. Takie przesyłki są dostarczane zwykle następnego dnia roboczego, a w niektórych przypadkach w ciągu 2 dni. Do usługi tej można wykupić także ubezpieczenie przesyłki i zamówić zwrot potwierdzonych dokumentów (ROD).
DHL Parcel 9
Oferta ta jest skierowana do Klientów, którzy chcą wysyłać przesyłki kopertowe i z elementami o wadze do 31,5 kg. Usługa w tym przypadku realizowana jest „od drzwi do drzwi” a dostarczenie gwarantowane do godziny 9.00 następnego dnia roboczego. W przypadku nieterminowej dostawy DHL zobowiązuje się zwrócić koszty przesyłki. Usługa ta realizowana jest w miastach, większych miejscowościach oraz w głównych centrach biznesowych.
DHL Parcel 12
Usługa ta, podobnie jak powyższa, dotyczy przesyłek kopertowych i z elementami o wadze do 31,5 kg. Usługa realizowana jest w modelu „od drzwi do drzwi”, a kurier dostarcza przesyłki do godziny 12.00 następnego dnia roboczego. Usługa DHL Parcel 12 realizowana jest na terenie miast i większych miejscowości, a jej ogromną zaletą jest zwrot kosztów przesyłki w przypadku nieterminowej dostawy.
DHL Parcel Return Polska
Usługa ta polega na krajowych zwrotach przesyłek kopertowych oraz zawierających elementy o wadze maksymalnie 31,5 kg. W przypadku tej usługi dostarczenie przesyłki deklarowane jest następnego dnia roboczego.
Usługi dodatkowe w DHL ParcelPowiadomienia e-mail/SMS
DHL Parcel oferuje swoim Klientom również bogaty wybór dodatkowych usług, które podnoszą komfort nadawania przesyłek. Klienci mogą między innymi zamówić powiadomienia e-mail lub SMS o statusie przesyłki, które informują Odbiorcę, gdzie aktualnie znajduje się jego paczka. Ponadto w powiadomieniu Odbiorca otrzymuje informacje o dacie i godzinie przewidywanego doręczenia przesyłki. W przypadku przesyłek pobraniowych powiadomienia zawierają także informacje o wartości pobrania. Powiadomienie zawiera również link do strony, na której można przekierować przesyłkę na inny adres, o czym poniżej.
Przekierowanie paczki
Odbiorca ma możliwość zmiany miejsca dostawy oraz daty dostawy przesyłki bez konieczności kontaktowania się z kurierem lub nadawcą. Wystarczy tylko skorzystać z opcji przekierowania i podać nowy adres doręczenia.
Odbiór w punkcie DHL Parcel
Odbiorca może samodzielnie odebrać przesyłkę w punkcie odbioru DHL Parcel w dogodnym dla siebie terminie za podaniem kodu PIN oraz numeru telefonu. Przesyłka oczekuje na odbiór przez 7 dni kalendarzowych.
Doręczenie do sąsiada
Jeżeli Odbiorca nie ma możliwości odebrania przesyłki, kurier DHL Parcel może ją doręczyć pod alternatywny adres wskazany na liście przewozowym w przypadku, gdy ten adres znajduje się w sąsiedztwie miejsca doręczenia.
Elektroniczne potwierdzenie doręczenia (ePOD)
Usługa ta jest dostępna dla przesyłek nadanych przez aplikację DHL24 i polega na elektronicznym potwierdzeniu doręczenia przesyłki poprzez okazanie skanu dokumentu podpisanego przez Odbiorcę. Elektroniczne potwierdzenie zawarte jest w cenie usługi kurierskiej.
Ubezpieczenie przesyłki
Nadawca ma możliwość ubezpieczenia przesyłki na kwotę zależną od wartości nadawanych przedmiotów. Ubezpieczenie gwarantuje dodatkową ochronę finansową dla cennych przesyłek.
Pobranie oraz zwrot należności (COD)
W DHL Parcel istnieje możliwość zamawiania przesyłek za pobraniem, a należność pobrana przez kuriera w momencie dostarczenia jest przekazywana na rachunek bankowy Nadawcy. W przypadku tej usługi Odbiorca przesyłki jest zobowiązany zapłacić za nią w gotówce.
Zwrot potwierdzonych dokumentów (ROD)
Dzięki tej usłudze Nadawca przesyłki może uzyskać potwierdzenie jej doręczenia w postaci przekazania dokumentów, które były dołączone na zewnątrz przesyłki. Dzięki ROD można otrzymać zwrot maksymalnie 5 dokumentów.
Zwrot przesyłki do nadawcy
W kilku przypadkach DHL Parcel zwraca przesyłkę do nadawcy. Ma to miejsce wtedy, gdy przesyłka nie mogła zostać doręczona ze względu na odmowę jej przyjęcia przez Odbiorcę lub odmowę uiszczenia kwoty pobrania bądź lub opłaty za dodatkową usługę, a także nieodebrania przesyłki po dwukrotnej próbie doręczenia. Przesyłki są zwracane do Nadawców również wtedy, kiedy zawierają nieprawidłowe dane adresowe Odbiorców.
Potwierdzenie doręczenia (POD)
Nadawca przesyłki może zamówić potwierdzenie jej dostarczenia w formie wydruku dokumentu, na którym znajduje się podpis Odbiorcy.
Doręczenie wieczorem
DHL Parcel oferuje również usługę doręczenia przesyłki w godzinach 17.00-22.00.